Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok
Dostępny bezpłatnie dla pasażerów PLL LOT miesięcznik "Kaleidoscope" wprowadza nowy cennik formatów reklamowych na 2009 rok. Firmy, które podpiszą umowy jeszcze w tym roku będą mogły skorzystać z oferty promocyjnej bazującej na cenniku 2008.
Zmiana cennika magazynu "Kaleidoscope" jest odpowiedzią na potrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowych obowiązujących w Polsce i na świecie. W 2009 roku wydawca magazynu - agencja KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom nowe, niestandardowe formy, m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu, umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie na grzbiecie magazynu oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Dodatkowo, klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych form reklamy.
W kwietniu 2008 roku miesięcznik "Kaleidoscope" przeszedł gruntowną przemianę zawartości merytorycznej, layoutu i oprawy. Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród pasażerów PLL LOT nowa forma i treść magazynu została wysoko oceniona przez 86 proc. ankietowanych.
Dołącz do dyskusji: Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok