Nowy etap kampanii promującej transplantację
Rozpoczyna się właśnie nowy etap przygotowane przez agencję Goahead kampanii społecznej promującej transplantację narządów. Akcja pod hasłem "Serca nie rosną na drzewach" obejmie telewizję, radio oraz outdoor.
Przygotowana przez agencję reklamową Goahead kampania społeczna kładzie nacisk na hasło "Serca nie rosną na drzewach", ", którego przewrotna oczywistość ma zmuszać odbiorców do refleksji i uprzytamniać, że transplantacja to często jedyny sposób na ratowanie życia. Celem akcji jest stworzenie życzliwej atmosfery wokół tej problematyki oraz promocja dawstwa narządów - żywego i pośmiertnego. W tym zakresie kampania ma zachęcać odbiorców do odwiedzenia stron www.przeszczep.pl i poszerzenia wiedzy na temat dawstwa, a także podpisania tzw. "oświadczenia woli", czyli zgody na przeszczep narządów po śmierci.
Rozpoczynający się 1 sierpnia nowy etap akcji obejmuje spoty telewizyjne (TVN) i radiowe (RMF FM) oraz billboardy na nośnikach Cityboard Media.
Kampania powstała na zlecenie Stowarzyszenia Życie Po Przeszczepie, a patronatem objęła ją prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Ministerstwo Zdrowia. Partnerami medialnymi są TVN, RMF, Cityboard Media, Przekrój i Rzeczpospolita.
Dołącz do dyskusji: Nowy etap kampanii promującej transplantację