Nowy nośnik IMIGe Poland
Lustra reklamowe, najnowszy nośnik IMIGe Poland, poszerzyły dotychczasową ofertę reklamową firmy na uczelniach
Jest to już siódmy produkt w portfolio firmy skierowany do studentów. Miejscem ekspozycji nowego nośnika są toalety uczelniane.
Nośnik, będący nowatorskim rozwiązaniem reklamowym, składa się z lustra oraz miejsca na plakat formatu A3, wbudowanego w estetyczną aluminiową ramkę. Zainstalowany jest on nad umywalkami w toaletach. Lustra reklamowe stanowią atrakcyjny element dekoracji wnętrza toalet, a co ważne pełnią również funkcję użytkową.
Specyficzną zaletą luster reklamowych jest ich lokalizacja, która gwarantuje dotarcie do wyselekcjonowanej pod względem płci grupy młodych ludzi, w wieku 19 - 26 lat, w intymnym i niekonwencjonalnym otoczeniu. Brak innych mediów reklamowych w tym miejscu oraz wielokrotny kontakt z nośnikiem w ciągu dnia stanowi dodatkowy atut tej formy komunikacji marketingowej. Zważywszy na charakter i miejsce ekspozycji lustra reklamowe są szczególnie atrakcyjnym nośnikiem do promocji produktów higieny osobistej, kosmetyków, itp.
W marcu rozpoczęła się kampania reklamowa wykorzystująca nową sieć nośników IMIGe Poland. Pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się na wykorzystanie w kampanii nowego nośnika jest Johnson & Johnson, który promuje w ten sposób wkładki higieniczne Carefree Perfect Fit.
W chwili obecnej firma dysponuje siecią kilkuset luster reklamowych umieszczonych w damskich toaletach w kilkudziesięciu największych uczelniach w kraju.
Oferta nośników reklamowych IMIGe Poland na terenie uczelni obejmuje ponadto: elektroniczne panele informacyjne, reklamowe panele podświetlane, biuletyn boardy, podkładki pod myszki komputerowe instalowane w pracowniach komputerowych, zegary i pocztówki reklamowe.
IMIGe Poland jest firmą reklamy wewnętrznej, która posiada sieć nośników reklamowych na terenie uczelni, szkół średnich, hipermarketów, lodowisk i wyciągów narciarskich w całym kraju.
Dołącz do dyskusji: Nowy nośnik IMIGe Poland