Nowy produkt zasięgowy w IDMnet
Od początku kwietnia internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt zasięgowy o nazwie MAXreach
Internet do tej pory był traktowany przede wszystkim jako medium, w którym można dokładnie profilować reklamę i precyzyjnie wyselekcjonować grupę użytkowników. Fakt, że obecnie z Internetu korzysta ponad 20% Polaków w wieku powyżej 18 lat przemawia za tym, aby stworzyć możliwość traktowania Internetu jako medium zasięgowego.
MAXreach jest nowym produktem sieci IDMnet, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia. MAXreach zbudowany jest z ponad 30 000 wyselekcjonowanych polskich serwisów internetowych firm i użytkowników prywatnych, którzy korzystają z darmowej wersji najstarszego programu do analizy statystyk Stat4U. Produkt jest pozycjonowany jako bardzo duży zasięg w krótkim czasie i za bardzo dobrą cenę. główne zalety:
1. Ogromny zasięg w krótkim czasie (ponad 500 000UU dziennie)
2. Najniższy na rynku koszt dotarcia do 1 użytkownika. (CPM / CPT)
3. BADblockerBot - specjalny system eliminujący treści niepożądane dla reklamodawców (erotyka, etc.)
4. Efektywne formy reklamy (pop-up, pop-under, interstitial)
5. Zaawansowane raporty z kampanii umożliwiające pomiar efektywności kampanii.
6. Dostępne wkrótce kategorie tematyczne, zgodne ze standardami IAB.
Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Nowy produkt zasięgowy w IDMnet