Nowy Project Manager w Orbicie
Z początkiem stycznia do współpracującego na stałe z agencją NoS/BBDO Studia Interaktywnego Orbita dołączył Marcin Tomczak
Tomczak objął stanowisko Project Managera.
Od 10 lat pracuje w branży internetowej i związany był z firmami: Media Vision, Indigo, Magazyn Internetowy WWW, Super Media. W Orbicie będzie zajmował się m.in. projektami dla Telekomunikacji Polskiej, Masterfoods i Nepentes. Orbita w 2004 roku przeprowadziła kampanie takich marek, jak Neostrada TP, Snickers, Snickers Super, Frolic, Chrysler 300C, Jeep Grand Cheerokee, AspirinC oraz SOS Wioski Dziecięce (kampania społeczna), a także stworzyła prezentacje multimedialne dla Pionu Multimediów TP (Elementarz Internauty), Johnnie Walker Black Label (Przewodnik Konesera), Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz GEpard.
Dołącz do dyskusji: Nowy Project Manager w Orbicie