Nowy Seat Exeo reklamuje się 'w wyższej klasie' (wideo)
Pod hasłem "W wyższej klasie" ruszyła kampania reklamowa nowegomodelu Seata Exeo. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
Kampania reklamowa nowego modelu Seata Exeo obrazowo pokazujewysoki poziom zaawansowania technologicznego i jakości wykończeniatego samochodu. Ponadto akcja pod hasłem "W wyższej klasie"zaprasza- nie tylko w reklamach w mediach, lecz również w formieSMS-ów - do jazdy próbnej tym autem.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (Polsat,TVP, TVN, Discovery, stacje tematyczne z pakietu At Media), prasie(Wprost, Forbes, Top Gear, Voyage, Playboy, Auto Motor i Sport,Rzeczpospolita, Polityka, Auto Moto) i internecie (serwisybiznesowe i strony główne portali). Koncepcję i kreację kampanii -zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowaBetlej&Partners, natomiast zaplanowaniem i wdrożeniem w mediachzajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Nowy Seat Exeo reklamuje się 'w wyższej klasie' (wideo)