SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy smak Jogurciku Malucha BoboVita wsparty reklamami

Ruszyła kampania reklamująca Jogurcik Malucha BoboVita (Nutricia Polska) o smaku malinowym. Akcję przygotowały firmy Arip, Mediacom Warszawa, ACR i Alert Media Communications.

Wprowadzony właśnie do sprzedaży malinowy Jogurcik Malucha BoboVita jest przeznaczony – podobnie jak jego pozostałe warianty smakowe – dla dzieci od 6. miesiąca do 3. roku życia. Wspierająca go kampania reklamowa podkreśla, że jego jeden kubeczek zawiera ilość wapnia pokrywającą 25 proc. dziennego zapotrzebowania dziecka na ten składnik, który jest niezbędny do prawidłowego wzrostu oraz rozwoju kości i zębów.

Jogurcik Malucha BoboVity o smaku malinowym jest dostępny w czteropakach (4x100 g) i kosztuje ok. 8,99 zł. Przez pierwsze tygodnie sprzedaży obowiązuje promocja „3+1”, w której przy zakupie trzech jogurtów czwarty otrzymuje się gratis.


Działania reklamowe w mediach obejmują prasę parentingową (m.in. „Mamo to Ja”, „Twoje Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Rodzice”, „M jak Mama”) oraz internet (m.in. serwis bobovita.pl). Za kampanię w prasie odpowiadają agencja reklamowa Arip (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów), akcję w internecie zaplanował dom emdiowy ACR, a działania public relations prowadzi Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Nowy smak Jogurciku Malucha BoboVita wsparty reklamami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl