SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef marketingu w firmie Reporter

Z początkiem kwietnia 2008 roku dyrektorem ds. marketingu w firmie Reporter został Marek Szostak.

Będzie odpowiadał kompleksowo za strategię marketingową firmy i jej egzekucję w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, ponadto będzie kreował wszelkie działania marketingowe firmy tj. międzynarodowe kampanie reklamowe, akcje prosprzedażowe, crosbrandowe promocje, sesje zdjęciowe i inne.

Wcześniej Marek Szostak związany był z marką Reporter, pracował na samodzielnym stanowisku jako Product&PR Manager. Posiada ponad 7 letnie doświadczenie w branży marketingowej, współpracował min. z takimi firmami jak Artman (marka House), Big Star, Era GSM, Polkomtel.

Marek Szostak jest absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego, ma 29 lat.

Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w firmie Reporter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl