SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef OgilvyOne worldwide

Nowi szefowie OgilvyOne worldwide i Global Brands

Firma Ogilvy & Mather Worldwide poinformowała, że od października 2004 stanowisko dyrektora generalnego (CEO) OgilvyOne worldwide obejmie Brian Fetherstonhaugh (46 lat) pełniący od wielu lat funkcje kierownicze w firmie, a obecnie prezes Global Brands. Brian Fetherstonhaugh zastąpi dotychczasowego dyrektora generalnego Reimera Thedensa, który po rezygnacji ze stanowiska pozostanie w OgilvyOne worldwide jako prezes aż do osiągnięcia wieku emerytalnego, co nastąpi na początku 2005.

John Seifert (47 lat), wieloletni pracownik firmy, który od 25 lat sprawuje pieczę nad klientami American Express, BP oraz DuPont w skali globalnej przejmie po awansującym Brianie Fetherstonhaugh obowiązki prezesa Global Brands w październiku. Na nowym stanowisku Seifert zajmie się pracą z 20 największymi globalnymi markami firmy Ogilvy, a także będzie kontynuował dotychczasowe działania jako Global Account Leader dla obecnych klientów.

Reimer Thedens (lat 55), od 1995 prezes i dyrektor generalny OgilvyOne worldwide (wcześniej O&M Direct), otworzył jedno z pierwszych biur Ogilvy & Mather Direct we Frankfurcie w 1977. Uważany jest za jednego z głównych autorów sukcesu OgilvyOne worldwide jako największej i najczęściej nagradzanej agencji one-to-one na świecie.

Fetherstonhaugh rozpoczynał karierę w zarządzaniu markami w firmie Procter & Gamble w 1979. W Ogilvy Canada pracował z takimi międzynarodowymi klientami, jak American Express, czy Kraft, a w roku 1989 objął stanowisko szefa działu direct i interactive firmy Ogilvy w Kanadzie. W 1994 roku został mianowany prezesem Ogilvy & Mather Canada, a trzy lata później przeniósł się do Nowego Jorku, by rozpocząć pracę jako dyrektor ds. operacyjnych dla globalnego klienta agencji, firmy IBM. W roku 2000 Fetherstonhaugh został powołany do zarządu Ogilvy & Mather Worldwide i od tej pory poszerzył jeszcze swoje portfolio o nadzór nad projektami AT&T Wireless, Cisco i DHL. W roku 2002, otrzymał nominację na stanowisko prezesa Ogilvy Global Brands.

John Seifert, dyrektor zarządzający, jest związany z Ogilvy & Mather Worldwide od 25 lat. Przez ten czas pracował prawie ze wszystkimi ważnymi klientami agencji w skali światowej. Obsługiwał zróżnicowaną grupę klientów w Stanach Zjednoczonych, działających na rynkach międzynarodowych klientów w Bangkoku, Chicago, Los Angeles, Nowym Jorku, oraz Singapurze. W 1986 roku rozpoczął pracę jako dyrektor generalny firmy Ogilvy w Tajlandii. Dwa lata później przeniósł się do Singapuru, by przejąć odpowiedzialność  za całość operacji Ogilvy w tym kraju. Seifert powrócił do Nowego Jorku w 1992, żeby zająć się międzynarodowymi kampaniami dla American Express. Od roku 1997 jest odpowiedzialny za globalną obsługę American Express, dodatkowo przyjął podobne obowiązki wobec klientów BP oraz DuPont. Jest członkiem zarządu Ogilvy & Mather Worldwide.

Dołącz do dyskusji: Nowy szef OgilvyOne worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl