Nowy wizerunek lodów Zielona Budka za mln zł
Nowy logotyp, opakowania i odświeżona oferta mrożonych deserów - to najważniejsze zmiany w ofercie lodów Zielona Budka.
Głównym elementem odmienionego znaku graficznego firmy nadal
jest jej nazwa. Wyróżnia ją nowoczesna stylistyka oraz eleganckie
połączenie kolorów zielonego i złotego.
Producent lodów projektując nowe opakowania postawił na
praktyczność. Część produktów dostępna będzie także w foliowych
opakowaniach. Nową oprawę zyskały tegoroczne nowości produktowe
Zielonej Budki w segmentach produktów impulsowych ( na patyku) i
familijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży w poprzednim sezonie.
Nowością na opakowaniach są tabelki z wartościami odżywczymi i
kalorycznymi oraz opis składu każdego z lodów Zielonej
Budki.
Koszt zmiany wizerunku i produkcji nowych opakowań szacowany jest
na około 1 milion złotych.
Za zmianę wizerunku marki odpowiadają cztery agencje, których nazw nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek lodów Zielona Budka za mln zł