SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obsessive klientem OX Media

Obsessive - marka produkującą bieliznę - dołączyła do grona klientów agencji OX Media.

W ramach współpracy, OX Media odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji opartej na user generated content, czyli treściach tworzonych przez użytkowników. Strategia będzie wdrażana w mediach społecznościowych na rynku polskim oraz zagranicą (na Facebooku i Instagramie).

Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra, łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Hasło brandu to #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku.

Nowa strategia marki uzupełniona została o key visual.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Dołącz do dyskusji: Obsessive klientem OX Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl