'Odśwież Mikołaja' w kampanii KFC (wideo)
Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Kubełka Classic w KFC. Akcję wspiera konkurs prowadzony pod hasłem "Odśwież Mikołaja".
W konkursie "Odśwież Mikołaja" należy zamówić w restauracji KFC Kubełek Classic, a następnie przesłać SMS-em swoją propozycję świeżego powitania dla Mikołaja. Każdy uczestnik zabawy przy kolejnej wizycie w KFC otrzyma gratis wybrany dodatek do Kubełka Classic, natomiast co tydzień autor najlepszego powitania dostanie 52 zaproszenia do tych restauracji.
Konkurs zaplanowany do 4 stycznia wspiera telewizyjno-internetowa kampania reklamowa. W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty są wyświetlane w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TVN Warszawa, TV4 oraz Discovery, 4FunTv, Animal Planet oraz stacjach z pakietu At Media, natomiast w sieci uruchomiono serwis freshsanta.kfc.pl umożliwiający wysyłanie oryginalnych e-kartek świątecznych, a reklamy są wyświetlane na stronach wp.pl, filmweb, fotka.pl, nasza-klasa.pl, plus.pl i grono.net.. Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 grudnia - przygotowały agencje Red8 Communications (telewizja) i FireFly Group (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja OMD Media Directions.
Dołącz do dyskusji: 'Odśwież Mikołaja' w kampanii KFC (wideo)