SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odświeżona, bardziej luksusowa „Claudia” już na rynku

Na  rynku we wtorek pojawiło się odświeżone wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska). Magazyn ma nową szatę graficzną i zmienioną zawartość. Bez zmian pozostał jego nakład i cena. Odświeżeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa.

Pismo ma teraz bardziej luksusowy charakter. W odświeżonym miesięczniku przebudowane i poszerzone zostały bloki dotyczące mody, urody, psychologii, kultury, wnętrz czy podróży. Pojawiły się też m.in. nowe kolumny: „Zdrowie/kontrowersje” (temat zdrowotny przedstawiony wieloaspektowo, prezentujący różne sposoby patrzenia na dane zagadnienie), „Spotkania Claudii” (rozmowy z gwiazdami), „Kultura/sylwetka” (sylwetka wybranej postaci z aktualnych propozycji kulturalnych) i „Flesz” (historia wybranej fotografii). W nowej szacie graficznej pisma, przygotowanej przez Bożenę Kalinowską, jest więcej światła. Liczba stron najnowszego wydania „Claudii” wynosi 192 – to więcej o 8 stron niż w poprzednim numerze.

Majowa „Claudia” ukazała się w nakładzie 500 tys. egz., czyli takim jak dotychczas, ale w ramach zmian zwiększono nakład mutacji pustej. Jest to zgodne ze strategią wydawcy, która zakłada rezygnowanie z dodawania gadżetów. Stała pozostała również cena magazynu, która wynosi 3,90 zł.

Odświeżona „Claudia” wspierana jest kampania promocyjną zaplanowaną do końca roku, której wartość wyniesie ponad 4 mln zł brutto. W komunikacji pojawiło się nowe hasło przewodnie magazynu, które brzmi „Pismo dla prawdziwych kobiet”. Twarzą kampanii jest Dorota Wellman, która znalazła się na specjalnej, drugiej okładce majowego wydania, która ma formę skrzydełka. W spotach wykorzystano utwór Whitney Houston  "I'm every woman".

Kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, stacje z portfolio At Media, TVN Style), radio (RMF FM), prasę (tytuły własne G+J oraz “Newsweek”), internet (serwisy internetowe G+J, Wp.pl). Za kreację kampanii odpowiedzialny był dział marketingu „Claudii” we współpracy z agencją Y&R. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że w 2009 roku sprzedaż ogółem „Claudii” wyniosła 269 816 egz.  Magazyn ten zanotował spadek sprzedaży wynoszący 25,9 proc., czyli największy w segmencie miesięczników poradnikowych.

W czerwcu br. w miesięcznik przekształcony zostanie drugi tytuł poradnikowy G+J – tygodnik „Naj”.

Dołącz do dyskusji: Odświeżona, bardziej luksusowa „Claudia” już na rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asia
„Pismo dla prawdziwych kobiet” - a może być pismo dla sztucznych kobiet? Dzień dobry, jestem nieprawdziwą kobietą. Poproszę gazetę! Ile płacę???? Debile i tyle
0 0
odpowiedź
User
Sztuczna kobieta...
No chyba jestem skoro patrze na okladke i nic nie znajduja dla sibie. Główny temat OKULARY!!!!!! Chyba zwariowaliscie: ile kobiet w Polsce nosi okulary? Aha zapomnialam, nosza je tylko prawdziwe kobiety. A więc ja jestem sztuczna! I wole byc, jesli Claudia ma być taka jak ta okladka i tematy na niej. SUPERPOZYTYWNE!!! Obciążenia dziedziczne (zwiększa nasza szanse na wygrana... chyba w toto lotka), dziecko to rewolucja, dmownicy mniej mnie potrzebują - żyć nie umierać prawdziwa kobieto Claudii. Brawo luksusie w ekspresowej kuchni!!!
0 0
odpowiedź
User
Anka
Gratulacje, nie przejmujcie się głosami konkurencji, okulary nosi prawie 100 procent kobiet po czterdziestce. I młodsze też, taki jest najnowszy trend "okularnicy". Powodzenia.
0 0
odpowiedź