Ofensywa Electro World
We Wrocławiu trwa gigantyczna kampania nowego sklepu Electro World, realizowana przez CAM Media. Jest to największa jak dotąd kampania Transit Advertising przeprowadzana w tym mieście.
Na potrzeby trwającej 3 miesiące kampanii firma CAM Media po raz pierwszy sięgnęła jednocześnie po wszystkie dostępne na wrocławskich ulicach nośniki reklamy mobilnej: autobusy miejskie (King Size + Full Back, Full Back), tramwaje miejskie (Tram Max), autobusy PKS (Full Back) oraz ramki w tych wszystkich pojazdach. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starlink. CAM Media zajęła się przygotowaniem projektów, produkcją i ekspozycją, na bieżąco monitoruje i serwisuje wykorzystywane w kampanii nośniki.
Electro World po raz czwarty zdecydował się poinformować swoich klientów o otwarciu nowego sklepu, wykorzystując proponowaną przez CAM Media reklamę tranzytową. Autobusy i tramwaje są nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu. Z prowadzonych przez CAM Media badań wynika, że masowy, aktywnie poszukujący nowości odbiorca coraz więcej czasu spędza poza domem i często się przemieszcza. Ocenia się, że efekty Transit Advertising trwają dwa razy dłużej niż w przypadku wykorzystania tradycyjnej kampanii outdoorowej.
Electro World to sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym i AGD. Pierwszy sklep usytuowany na warszawskim Targówku, 20 października 2005r. odwiedziło ok. 20 tys. klientów. Miesiąc później, w Jankach, w dniu otwarcia było ponad 11 tys. osób. Kolejny, trzeci Electro World w Gdańskiej Matarni zachęcił do zakupów ok. 12 tys. klientów. Trwająca we Wrocławiu kampania najnowszego sklepu wspiera otwarcie, w którym uczestniczyło ok. 14 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Electro World