SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa telewizyjna marki Beko

Od 25 stycznia do 24 lutego br. trwać będzie telewizyjna kampaniareklamowa Beko. Widzowie będą mieli okazję raz jeszcze zobaczyćspoty promujące pralki Beko, które emitowane były na przełomiesierpnia i września 2007 roku.

Kampania telewizyjna, będąca częścią intensywnych działańreklamowych Beko, ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości markioraz wsparcie ważnej grupy produktowej, jaką są pralki.

Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośródmiędzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA izaadaptowane na rynek polski.

Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjachtelewizyjnych: Polsat , TVN7 , TV4 , AT Media, TVN24.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencjęMulti Communications.

  • Więcej informacji:
  • Beko

Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna marki Beko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl