Ofmański, Cholewińska i Czechowski w Radzie Etyki Public Relations
W nowym składzie Radzie Etyki Public Relations znaleźli się Norbert Ofmański z ramienia Związku Firm Public Relations oraz Marcelina Cholewińska i Rafał Czechowski z ramienia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Do Rady powołano też ekspertów niezależnych: dr Ewę Hope i prof. Jerzego Olędzkiego.
Na co dzień Norbert Ofmański pracuje jako prezes Grupy On Board Think Kong, Marcelina Cholewińska - jako dyrektor zarządzająca agencji First PR, Rafał Czechowski - jako szef agencji Imago Public Relations, dr Ewa Hope - jako docent na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej i kierownik Zakładu Nauk Filozoficznych na tej uczelni Podyplomowych Studiów Public Relations, a prof. Jerzy Olędzki - jako Kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej i Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
W nowym składzie Rada Etyki Public Relations będzie funkcjonować w oparciu o zmieniony niedawno regulamin.
Jednym z głównych zadań Rady, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR.
Członkowie Rady powoływani są na dwuletnią kadencję z możliwością jednej reelekcji.
Dołącz do dyskusji: Ofmański, Cholewińska i Czechowski w Radzie Etyki Public Relations