SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy Poland zajmie się obsługą reklamową Allegro

Agencja reklamowa Ogilvy Poland wygrała przetarg serwisu internetowego Allegro dotyczący obsługi reklamowej full service - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to koniec trwającej od 5 lat współpracy z agencją Bardzo.

Allegro rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę reklamową wiosną br. Firma nie ujawniała jednak informacji na temat liczby i nazw zaproszonych do niego agencji.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że było ich kilka. Allegro zdecydowało się nawiązać współpracę z Ogilvy Poland - agencja będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową ATL i ma zająć się też nową platformą komunikacji marki.

Umowa ma obowiązywać do końca 2020 roku.

- To ogromne wyróżnienie zostać wybranym przez Allegro. Nie mam na myśli tylko perspektywy biznesowej i tego, że jest to niekwestionowany lider w tak trudnej, a jednocześnie rozwijającej się branży, ale równie ważna jest dla mnie perspektywa pracy z marketerem, który od lat prowadzi wyrazistą i angażującą komunikację. Jest to dla mnie moment ogromnej zawodowej satysfakcji - mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy.

- Praca nad briefem od Allegro była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Cieszymy się, że nasz sposób myślenia spotkał się z uznaniem klienta. Zaczynamy wspólnie nowy rozdział - dodaje Maciej Twardowski, executive creative director.

- Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze, a przez to zmieniają życie klientów na lepsze - mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro.

Ostatnio, od 2014 roku obsługą reklamową Allegro zajmowała się agencja reklamowa Bardzo.

To ona była autorem platformy komunikacyjnej pod hasłem „Czego szukasz?” W jej ramach powstała seria spotów. Wśród nich reklama „Angielski”, w której dziadek uczył się języka angielskiego, by wyjechać w odwiedziny na święta do swoich dzieci przebywających za granicą.

Ten spot został nagrodzony na kilku branżowych konkursach reklamowych, m.in. na Cannes Lions Festival, Golden Drum i Epica).

Dołącz do dyskusji: Ogilvy Poland zajmie się obsługą reklamową Allegro

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytacz
Coś nie bardzo....
0 0
odpowiedź
User
olx
[*]
0 0
odpowiedź