Oglądający wideo online preferują klipy informacyjne
Jak wynika z badania Advertising.com, większość dorosłych internautów oglądających wideo online (69 procent) ma 35 lub więcej lat i preferuje klipy informacyjne.
Pozostałe 31 procent stanowią użytkownicy w wieku od 18 do 34 lat - informuje serwis Marketing Charts.
Składnikiem klipów wideo w Internecie coraz częściej stają się reklamy. Pytani o to co sprawiłoby, że reklamy te byłyby bardziej przyjemne w odbiorze, 63 procent respondentów wskazało, że powinny one być krótsze niż te nadawane w telewizji.
22 procent badanych chciałoby, aby reklamy były bardziej ich dotyczące, a 13 procent aby były one produkowane wyłącznie z przeznaczeniem dla Internetu.
W pierwszej połowie bieżącego roku, którego to okresu dotyczy badanie, 62 procent użytkowników wideo online oglądało w sieci klipy informacyjne.
Następne pod względem popularności były zwiastuny filmowe (38 procent), klipy muzyczne (36 procent), programy telewizyjne (33 procent), klipy tworzone przez innych użytkowników (29 procent), filmy (25 procent) oraz klipy sportowe (21 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Oglądający wideo online preferują klipy informacyjne