SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Warzymy, nie produkujemy” w reklamach piwa Okocim Radler Truskawka (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Jest w niej promowany nowy wariant - Okocim Radler Truskawka.

Spot z kampanii pokazuje scenę na okocimskiego festiwalu na dziedzińcu Browaru Okocim, gdzie piwowarzy wspólnie z uczestnikami celebrują nadejście lata. Głównym bohaterem jest Mariusz Karaś, piwowar z Okocimia związany z tym browarem od 24 lat.

W reklamach prezentowane są różne warianty piwa Okocim Radler, w tym nowy - truskawkowy. Jest to kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” prowadzonej od miesiąca.

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands)

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne) oraz internet (serwisy VoD i platformy społecznościowe).

Dołącz do dyskusji: „Warzymy, nie produkujemy” w reklamach piwa Okocim Radler Truskawka (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Ściema :)
0 0
odpowiedź
User
pavv
Ta... warzymy... koń by się uśmiał? Z czego warzycie? Z wody i koncentratu piwnego?
0 0
odpowiedź
User
fred
Okocim i "warzenie" hahaha Po co takie coś się reklamuje?
0 0
odpowiedź