OMD przejmuje od Publicis Media globalny budżet mediowy Under Armour
Marka sportowa Under Armour zakończyła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała OMD Worldwide, co oznacza koniec dotychczasowej współpracy z Publicis Media.
OMD zajmie się planowaniem i zakupem zarówno mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych do kampanii Under Armour.
Współpraca dotyczy obsługi mediowej marki w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA), w ty, na głównych rynkach europejskich, czyli Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
- Naszym zadaniem będzie odblokowanie nowych ścieżek rozwoju z szybkością, precyzją i wyobraźnią potrzebną do zapewnienia, że marka będzie zawsze o krok przed rynkiem - powiedział George Manas, dyrektor generalny OMD Worldwide
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też liczby i nazw innych agencji biorących udział w przetargu.
Dotychczas obsługą mediową Under Armour zajmowała się Publicis Media.
Dołącz do dyskusji: OMD przejmuje od Publicis Media globalny budżet mediowy Under Armour