SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD przejmuje od Publicis Media globalny budżet mediowy Under Armour

Marka sportowa Under Armour zakończyła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała OMD Worldwide, co oznacza koniec dotychczasowej współpracy z Publicis Media.

OMD zajmie się planowaniem i zakupem zarówno mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych do kampanii Under Armour.

Współpraca dotyczy obsługi mediowej marki w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA), w ty, na głównych rynkach europejskich, czyli Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

- Naszym zadaniem będzie odblokowanie nowych ścieżek rozwoju z szybkością, precyzją i wyobraźnią potrzebną do zapewnienia, że marka będzie zawsze o krok przed rynkiem - powiedział George Manas, dyrektor generalny OMD Worldwide

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też liczby i nazw innych agencji biorących udział w przetargu.

Dotychczas obsługą mediową Under Armour zajmowała się Publicis Media.

Dołącz do dyskusji: OMD przejmuje od Publicis Media globalny budżet mediowy Under Armour

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl