Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops
Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki przekąsek Fun Pops (produkowanych przez Lorenz Snack-World). Będzie dla niej pracować w internecie przez rok, we współpracy z domem mediowym Starcom.
Opcom odpowiada dla Fun Pops za opracowanie koncepcji strategicznej, kreacji i realizację działań reklamowych. Współpraca została zaplanowana na rok, działania będą prowadzone pod hasłem „Żyj lekko, miej fun!”.
Komunikacja obejmie reklamy wideo i display w internecie, aktywności w social media (m.in. aplikację konkursową) oraz stronę docelową Funpops.pl. Na razie uruchomiono stronę i fanpage facebookowy, w połowie września ruszy regularna kampania reklamowa.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
W przetargu wygranym przez Opcom brały udział jeszcze trzy agencje, ich nazw nie podano.
Dołącz do dyskusji: Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops