SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opel Insignia wchodzi na polski rynek

15 grudnia General Motors Poland rozpoczęło działania pre-launchowe Opla Insignia. W pierwszej fazie kampania będzie wykorzystywała prasę, telewizje oraz internet i będzie miała charakter typowo wizerunkowy.

W kampanii wykorzystywane będą spektakularne formaty w prasie oraz wizerunkowe spoty w telewizji. Jest to początek szerokich działań reklamowych Opla Insignia, który premierę na polskim rynku będzie miał w lutym 2009.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson. Media zaplanował i kupił ACT Europe wchodzący w skład grupy Aegis.

Dołącz do dyskusji: Opel Insignia wchodzi na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl