Optima w nowej kampanii zaprasza do wyzwania zdrowej diety
„Wyzwanie Optima” to hasło nowej kampanii marki margaryn funkcjonalnych Optima. Realizuje ją agencja On Board Think Kong.
Kampania, mająca promować dietę z obniżoną ilością cholesterolu, prowadzona jest w internecie. W ramach działań przygotowano m.in. konkurs, w którym zakwalifikowani uczestnicy otrzymają możliwość skorzystania z badania profilu lipidowego, który pokaże aktualny poziom cholesterolu. Dodatkowo, spośród setki uczestników zostanie wyłoniona grupa, która weźmie udział w nagraniach filmów edukacyjnych.
Komunikację uzupełniają aktywności PR, content marketing i SEO.
„Wyzwanie Optima” jest częścią prowadzonych od 2018 r. działań edukacyjnych realizowanych przez zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie PR, content marketingu, SEO i social media.
Dołącz do dyskusji: Optima w nowej kampanii zaprasza do wyzwania zdrowej diety