Optimus reklamuje ofertę kupna pierwszego komputera
Za pomocą najnowszej kampanii reklamowej "Sprzęt na 5+ = Optimus",firma Optimus chce przyciągnąć do swoich sklepów klientów, którzychętnie kupią swojemu dziecku pierwszy komputer lub laptop.
Akcja "Sprzęt na 5+ = Optimus" wsparta jest kampaniąinformacyjną przeprowadzoną w mediach elektronicznych m.in. wportalach wp.pl, interia.pl, o2.pl, gazeta.pl oraz serwisiespołecznościowym nasza-klasa.pl i komunikatorze GaduGadu.pl.
Akcji towarzyszy konkurs SMS-owy. Wygrać w nim można m.in.:notebooki, komputery, telewizory i aparaty cyfrowe. Konkurs trwa do10 października.
Kompleksową obsługą akcji w internecie, wraz ze stworzeniemstrony konkursowej i przygotowaniem form reklamowych, zajmuje sięagencja interaktywna AMP Media. Współpraca pomiędzy AMP Media afirmą Optimus trwa od kilku miesięcy. Jej efektem jest międzyinnymi nowy serwis korporacyjny www.optimus.pl.
Dołącz do dyskusji: Optimus reklamuje ofertę kupna pierwszego komputera