SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu

Krakowska agencja reklamowa Opus B przygotowała identyfikację rynkową marki dań gotowych Dobre Menu. Firma stworzyła nazwę, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań.

Przygotowane przez Opus B nazwa, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań mają podkreślać wysokie walory tych potraw. Służą temu wykorzystane w kreacji opakowań kolory: biel tła i zdecydowanie różniące się barwy identyfikujące poszczególne produkty oraz apetyczne aranżacje zdjęć.

opusb

Identyfikacja słowno-graficzna marki Dobre Menu została zrealizowana przez dział agencji Opus B zajmujący się brand designem na zlecenie firmy Krzyżanowscy wprowadzającej nową linię dań gotowych.

Dołącz do dyskusji: Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl