Orange promuje hasło 'Together we can do more' (wideo)
Startuje kampania promująca nowe hasło Orange - "Together we can do more". Kampania wspólna dla wszystkich krajów, w których działa ta marka, opiera się na sloganach rozpoczynających się od słowa "Jestem".
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Orange komunikuje nowe hasło tej sieci: "Together we can do more", które ma podkreślać jej rolę w tworzeniu więzi między ludźmi. Slogan ten nie jest tłumaczony na języki poszczególnych krajów, w których funkcjonuje ta marka. W Polsce hasło występowało już w świątecznej kampanii Orange, natomiast teraz staje się głównym elementem globalnej akcji reklamowej. Jej kreacja, wspólna dla wszystkich państw, w których działa ta sieć, opiera się na ciągu rozpoczynających się od słowa "Jestem" (w angielskiej wersji "I am") stwierdzeń opisujących życie bohatera kampanii.
Zaplanowana na cały styczeń akcja obejmuje telewizję, kina, prasę, internet i outdoor. Polską adaptację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Orange promuje hasło 'Together we can do more' (wideo)