SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange reklamuje nowe taryfy

Pod hasłem "W porządku łatwiej się odnaleźć" PTK Centertel rozpoczął główną cześć kampanii reklamowej dwóch nowych taryf sieci Orange. Działania promocyjne ofert "Abonament" i "Mix" obejmują telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.

Wprowadzeniu przez PTK Centertel nowych taryf w sieci Orange: "Abonamentu" i "Mixu", umożliwiających klientom wybór usług, z których będą korzystać bezpłatnie przez cały czas trwania umowy, towarzyszyła od 14 do 22 czerwca kampania teaserowa obejmująca 5-sekundowe spoty i plakaty outdoorowe. Teraz natomiast pod hasłem "W porządku łatwiej się odnaleźć" rozpoczyna się zasadnicza część działań reklamowych.

orange

W jej ramach spoty promujące nowe taryfy są emitowane w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV 4, Discovery, Animal Planet) i radiu (PR Program 3, Zet, RMF FM, rozgłośnie lokalne). Ponadto reklamy pojawiają się w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Super Express", gazety regionalne, tygodniki, miesięczniki) oraz internecie (m.in. gazeta.pl, wp.pl). Kampania obejmuje również outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe i autobusy) oraz promocję w centrach handlowych.

Kreację trwającej do końca lipca kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje nowe taryfy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl