SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)

Orange zaczął kampanię reklamową nawiązującą do podwyżek opłat abonamentowych wprowadzonych właśnie przez T-Mobile Polska. Pomarańczowy operator przekonuje, że można przenieść się do niego bez żadnych negatywnych konsekwencji.

Pod koniec lipca T-Mobile zaczął informować klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z niektórych dotychczasowych taryf, że mogą przejść do wprowadzonych w czerwcu br. taryf Jump! (przeczytaj o nich więcej). Jeśli jednak zdecydują się pozostać przy dotychczasowej ofercie, ich miesięczne opłaty wzrosną o 5 zł.

- Chcemy uprościć taryfy. Propozycja skierowana jest do stosunkowo małej grupy klientów korzystających z ofert nieobejmujących promocyjnego telefonu komórkowego i taryf wprowadzonych dawno temu - tłumaczyła Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile.

Przy czym zmiana warunków umowy w trakcie jej trwania umożliwia każdemu klientowi zerwanie jej bez żadnych kar czy opłat.

Marketingowo wykorzystuje to Orange, który rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do klientów, którym operator nagle podniósł opłaty. W spocie pomarańczowa sieć takim użytkownikom wysyła SOS - a tworzące ten kod kreski w kolorze magenta kojarzą się z motywem z logo T-Mobile - oraz rzuca koło ratunkowe zmieniające się w logo Orange.

Kampania jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Biuro prasowe Orange odmówiło udzielenia jakichkolwiek informacji o akcji. Wiadomo, że firmę obsługuje agencja reklamowa Publicis oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Co ciekawe, miesiąc temu sąd w ramach zabezpieczenia powództwa Polkomtelu  zakazał T-Mobile Polska wysyłać SMS-ów namawiających klientów Plusa do zmiany sieci telekomunikacyjnej (więcej na ten temat).

Poprzednio podobną akcję jak teraz Orange prowadził pięć lat temu Play, gdy umowy swoim klientom zmienił Plus. W reklamach fioletowej sieci do przejścia do niej po zerwaniu kontraktu z Plusem bez żadnych konsekwencji zachęcał prezenter TVN Andrzej Sołtysik (przeczytaj więcej na ten temat).

>>> Telekomy tną wydatki reklamowe: T-Mobile o dwie trzecie, Polkomtel o 30 proc.

Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 15,748 mln klientów, o 1,1 proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegóły), natomiast liczba klientów telefonii komórkowej w Orange Polska na koniec czerwca br. wynosiła 15,461 mln (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
odchodzę z T-mOBILE

precz ze szwabami!!!!
0 0
odpowiedź
User
Duo
Kro byłby dobry, ze strony orange, ale jest jedno duże "ale" wchodzi się na strone i w abonamentach za 50zł straszą taryfy z 200 minutami, no prosze was, zachęcają do przejścia, a proponują gorsze warunki?
0 0
odpowiedź
User
mac
Oferta Orange jest droga i nieatrakcyjna. No i zasięg, 4 lata się z nimi barowałem o to. Zrywanie połączeń norma. Wolę Plusa bez limitów.
0 0
odpowiedź