SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen wybiera agencję "full service" i dom mediowy

PKN Orlen ocenia wstępne oferty współpracy złożone przez agencje "full service" i domy mediowie. Koncern wybierze najlepsze z nich w drugiej połowie roku.

Do udziału w przetargu na obsługę reklamową PKN Orlen zaprosił kilkanaście domów mediowych i agencji "full service". Obecnie kończy się okres, w którym firmy mogły składać wstępne oferty współpracy. Orlen zgodnie z procedurami wewnętrznymi oceni propozycje i wybierze agencję oraz dom, z którymi podpisze umowy.

Wśród firm rywalizujących o budżet reklamowy koncernu są firmy pracujące obecnie dla niego: agencje Mather Communications i PZL oraz dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • Orlen

Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera agencję "full service" i dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl