„Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite
Z początkiem kwietnia wystartowała promocja „Orzeźwiające doładowanie”, w której za zakup napojów Sprite i Fanta można otrzymać doładowanie w Play na Kartę. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldwide, Next, Fortis i MediaCom Warszawa.
W ramach promocji pod nakrętkami butelek Fanty i Sprite’a umieszczono kody oznaczające doładowanie w taryfie Play na Kartę o wartości 2 zł na SMS-y, MMS-y lub rozmowy oraz 100 MB internetu (osoby niebędące użytkownikami tej sieci otrzymują kupon na starter, który mogą zrealizować w salonach Play). Kod należy aktywować na stronie kodorzezwienia.pl lub poprzez SMS.
- Dzięki współpracy z operatorem sieci Play możemy zaoferować naszym konsumentom - w większości nastolatkom - równocześnie dwa pożądane przez nich produkty, czyli orzeźwiające napoje Sprite i Fanta oraz doładowanie telefonu - i to nie tylko na rozmowy, ale co coraz bardziej ważne, również na internet. Mamy zagwarantowane prawie 50 milionów nagród, co sprawia że będzie to największa akcja promocyjna Sprite’a i Fanty w historii tych marek w Polsce - opisuje Rafał Jakubowiak, flavours marketing manager w Coca-Cola Poland Services.
Akcja potrwa do końca listopada. Są nią objęte napoje Fanta (wersja pomarańczowa, cytrynowa, truskawkowa) i Sprite w opakowaniach o pojemności 0,5, 1, 1,5, 1,75, 2 i 2,25 l.
Promocję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, kinach, internecie oraz punktach sprzedaży (specjalne ekspozycje, plakaty, zawieszki, standy, informacje na opakowaniach Sprite’a i Fanty).
Za przygotowanie promocji i jej wsparcia reklamowego odpowiadają firmy McCann Worldwide (kreacja i produkcja reklam), Next (aktywności w internecie), Fortis (reklamy BTL) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite