SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oskary Marketingu dla 78 marek

W miniony czwartek odbyła się gala wręczenia statuetek Superbrands 2008 i Business Superbrands 2008. Wśród nagrodzonych marek ze świata mediów znalazły się m.in.: TVN, TVN 24, Gadu-Gadu, Onet.pl, Radio Zet i Viva!, a nagrodę specjalną otrzymał Lech Wałęsa

Statuetkami Superbrands nagrodzono takie marki jak: APART, Atlas, AVON, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, ELLE, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar, J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay's, Lindt, L'ORÉAL PARIS, MaxMara, McDonald's, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët & Chandon, Motorola, Multikino, neostrada tp, Nike, NIVEA, Onet.pl, Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN, Radio ZET, ROLEX, Scan Holiday, Scholl, Siemens, SIMPLE, Simplus, TUI, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, VIVA!, W.KRUK, Żubrówka, Żywiec.

Natomiast przyznawane po raz pierwszy nagrody Business Superbrands przyznawane markom B2B przypadły nastepującym brandom: 3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/Ferry International, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, Restauracja BELVEDERE, RWE STOEN, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN 24, Viessmann, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Przyznano także nagrodę honorową, którą tym razem otrzymał były prezydent Lech Wałęsa, będący zdaniem oragnizatorów najsilniejszą polską marką na świecie. - Gdy pomyślimy o polskiej marce, którą bezsprzecznie zna cały świat, automatycznie na myśl nasuwa się nazwisko Pana Prezydenta Lecha Wałęsy. To między innymi dzięki jego działaniom dziś możemy żyć i pracować w demokratycznym państwie i budować polskie marki oraz korzystać z produktów markowych z całego świata - mówi Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications - wyłącznego partnera organizacji Superbrands w Polsce.

Tegoroczna edycja projektu Superbrands tak jak poprzednie składała się z trzech etapów. Najpierw konsumenci oraz członkowie Rady Marek (jest dobrowolny i niezależny panel ekspertów, w skład którego wchodzą ludzie dziennikarze, ludzie z agencji (PR, marketingowych, badań rynku, itd.) oraz przedstawiciele największych firm) ocenili prawie 1.500 marek w skali od 1 do 20. Częścią drugą projektu było wydanie albumu, opisującego studia przypadków wyróżnionych marek. Część trzecia projektu to gala na której wręczone zostały statuetki. W przypadku nagród Superbrands Business zwycięskie brandy wybrała tylko Rada Marek.

Pomysłodawcą oraz właścicielem praw do hasła i oznaczenia "Superbrands" jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca w ponad 80 krajach na 4 kontynentach.

Dołącz do dyskusji: Oskary Marketingu dla 78 marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl