Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią
Ruszyła kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka, który zostanie otwarty 27 listopada w Krakowie. Akcja jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę, radio i outdoor.
Kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka podkreśla, że zostanie on otwarty w Krakowie 27 listopada. Przekaz informuje również, że kompleks będzie się składał z 20 sal kinowych (w tym 3 VIP-owskich) z projektorami cyfrowymi 3D.
Akcja jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę (Echo Miasta, Gazeta Wyborcza - Co jest grane?, Fakt, Dziennik Polski - Magnes, Kronika Krakowska, Głos - tygodnik nowohucki, Modny Kraków), radio (RMF Maxxx, Radio Kraków), outdoor, puby i kluby (adboardy) oraz uczelnie i akademiki (naklejki na lustra). Kreację graficzną kampanii - zaplanowanej na listopad i grudzień - przygotowała agencja reklamowa Blue Grass, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią