Outdoor Channel i Food Network w tym roku po polsku
Kanały tematyczne Food Network i Outdoor Channel, które dystrybuuje w Polsce Chello Central Europe, mają w tym roku otrzymać polskie ścieżki językowe.
Food Network emituje programy o jedzeniu i gotowaniu (więcej na ten temat), zaś Outdoor Channel to stacja poświęcona łowiectwu i wędkarstwu (poczytaj więcej). Oba są kanałami amerykańskimi, oba mają wersje SD i HD. Pierwszy z nich Chello ma w polskim portfolio od lata ub.r., drugi dołączył jesienią. Na razie jednak żaden z polskich operatorów nie włączył tych stacji do swojej oferty.
Marek Cybulski, szef polskiego oddziału Chello Central Europe, tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że jest zainteresowanie tymi kanałami wśród operatorów, ale w polskiej wersji językowej, dlatego spółka zdecydowała się ją przygotować. Obie stacje mają nadawać po polsku jeszcze w tym roku, ale dokładnego terminu Cybulski nie ujawnia.
Chello Central Europe rozpoczęło też ostatnio dystrybucję poświęconego sztuce kanału Art Television (poczytaj o tym).
Dołącz do dyskusji: Outdoor Channel i Food Network w tym roku po polsku