Palmolive: czas na weekend piękna
Pod hasłem "Weekend piękna z Palmolive" realizowana jest ogólnopolska loteria promocyjna produktów marki Palmolive. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja SF1.
Nagrodą główną w loterii jest sześć dwuosobowych weekendóww hotelu Jabłoń. Uczestnicy loterii dodatkowo mogą wygrać 1000 zestawów kosmetyków Palmolive.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić dowolny żel pod prysznic lub mydło w płynie Palmolive i wysłać sms o treści PALMOLIVE pod wskazany numer. Losowanie nagród odbywa się raz w tygodniu.
W ramach komunikacji promocji agencja SF1 opracowała narzędzia komunikacji w punktach sprzedaży, ogłoszenia w prasie handlowej, stronę promocji.
Loteria trwa do 1 czerwca 2009.
Dołącz do dyskusji: Palmolive: czas na weekend piękna