Zenek Martyniuk reklamuje kolejną sieć sklepów
Sieć sklepów Delikatesy Centrum (należy do Eurocashu) rozpoczęła serię promocji cenowych pod hasłem „Disco promo”. W kampanii reklamowej, której gwiazdą jest piosenkarz Zenek Martyniuk, znów odwołuje się do konkurentów: Lidla i Biedronki.
W ramach akcji „Disco promo” w sklepach Delikatesy Centrum będą pojawiać się promocje cenowe dotyczące różnych produktów. Część będzie obowiązywać tylko jednego dnia, a część przez kilka dni.
Slogan kampanii podkreśla, że zapewnia ona „codziennie duże oszczędności i szalone oferty”.
Bohaterem kampanii reklamowej jest gwiazdor disco polo Zenek Martyniuk. W spocie trzyma smartfon z aplikacją Delikatesów Centrum i w sklepie jej sieci rozkręca imprezę, na której bawią się m.in. dwie elegancko ubrane kobiety: jedna z torebką z logo Lidla, a druga ze znaczkiem Biedronki.
Delikatesy Centrum kolejny raz w reklamach nawiązują co tych sieci. W kwietniu br. zaczęła uznawać w swoich sklepach karty lojalnościowe obu konkurentów, natomiast w czerwcu pojawił się spot z Jerzym Dudkiem podkreślający, że Biedronka ma portugalskiego właściciela, a Lidl niemieckiego.
Delikatesy Centrum to kolejna sieć handlowa reklamowana przez Zenka Martyniuka. W połowie 2020 roku piosenkarz został bohaterem kampanii MediaMarkt.
Kilka lat wcześniej promował natomiast napój energetyczny Zenek Energy Drink.
Dołącz do dyskusji: Zenek Martyniuk reklamuje kolejną sieć sklepów
Kiedy nauczysz się pisać po polsku, typie!