Panorama Firm reklamuje się z Miss Polonia
Ruszyła najnowsza akcja reklamowa Panoramy Firm. Twarzą kampanii została Marzena Cieślik - Miss Polonia 2006.
Od stycznia b.r. pod hasłem „Znajdziesz łatwo!” prowadzona jest kampania reklamowa Panoramy Firm. W reklamach wykorzystano wizerunek Marzeny Cieślik, Miss Polonia 2006. Celem kampanii jest nie tylko zwiększenie świadomości marki, lecz również „ocieplenie” biznesowego wizerunku Panoramy Firm.
– W kampanii podkreślamy łatwość i prostotę korzystania z Panoramy Firm, zarówno w wersji drukowanej jak i internetowej http://www.pf.pl/. Nadal wielu konsumentów kojarzy naszą markę przede wszystkim z biznesem, więc użycie wizerunku najpiękniejszej Polki korzystającej z produktu w mniej oficjalnej sytuacji, przełamuje ten stereotyp i przybliża markę oraz produkt zwykłemu użytkownikowi – powiedział Wojciech Komosa, Kierownik ds. Marki i Komunikacji Eniro Polska, wydawcy Panoramy Firm.
Kampania reklamowa z udziałem Miss Polonia prowadzona będzie przez cały rok przy wykorzystaniu prasy, radia, outdooru i Internetu. Działania reklamowe w różnych regionach kraju zaplanowano zgodnie z harmonogramem sprzedaży powierzchni reklamowej oraz dystrybucji Panoramy Firm. W największych miastach Polski rozprowadzane są obecnie bezpłatne książki telefoniczne – rocznie Eniro Polska dystrybuuje ponad 3,5 miliona egzemplarzy katalogów.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska w oparciu o fotografie wykonane specjalnie przez fotografów współpracujących z Biurem Miss Polonia. We własnym zakresie firma zajęła się również zakupem i koordynacją mediów (w większości przypadków zawarto umowy barterowe).
Dołącz do dyskusji: Panorama Firm reklamuje się z Miss Polonia