Paralotna promuje bestię Nikona
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną kampanię produktowa długo oczekiwanego aparatu dla profesjonalnych fotografików - D2X
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Bestia” i obrazuje bezkonkurencyjność tego aparatu oraz jego możliwości. Trzeba mieć odwagę aby się z nim zmierzyć.
Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparat D2X: reporterską szybkość i studyjną moc obrazu.
Kampania rozpocznie się w drugiej połowie stycznia w pismach fotograficznych.
Działania reklamowe prowadzone są w prasie fotograficznej, branżowej m.in.: Foto, Foto Kurier i Pozytyw.
Klient: Nikon Polska
Przedstwiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Paralotna
Przedstwiciel agencji: Edyta Michalak, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis
Copywriter: Mariusz Bagan
Czas trwania kampanii: styczeń - luty 2005.
Dołącz do dyskusji: Paralotna promuje bestię Nikona