Program Payback w sklepach Carrefour. Reklamuje go Punkciak Marek
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego Payback w sieci Carrefour.
Celem szeroko zasięgowej kampanii jest zbudowanie świadomości nowego rozwiązania dostępnego w Carrefour, czyli możliwości korzystania z zalet programu lojalnościowego Payback.
Na potrzeby kampanii agencja Saatchi & Saatchi stworzyła animowaną postać „Punkciaka Marka”, nowego pracownika sklepu Carrefour. W spocie Marek w humorystyczny sposób namawia klientów do rejestracji karty Payback i zbierania punktów. Wspierany jest przez pracowniczkę Carrefour, która jest wdzięcznym tłumaczem animowanej postaci.
Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, producentem – Tank Production, postproducentem – Televisor. Za strategiczne planowanie oraz zakupów mediów odpowiadają Arena Media, należący do Publicis Groupe Perfomics oraz Pure Play.
Dołącz do dyskusji: Program Payback w sklepach Carrefour. Reklamuje go Punkciak Marek