PayPal testuje w Polsce bezpłatny zwrot e-zakupów
Platforma płatnicza PayPal pilotażowo udostępniła w Polsce swoim użytkownikom zwrot kosztów wysyłki towaru odsyłanego do sklepu internetowego.
Koszt takiej wysyłki może wynieść maksymalnie 120 zł lub 30 dolarów. Jeśli będzie wyższy, użytkownik resztę będzie musiał dopłacić.
Warunkiem otrzymania zwrotu jest zapłacenie za zakup przedmiotu poprzez konto na PayPalu, a także aktywowanie stosownej opcji.
W ramach okresu testowego do końca br. każdy użytkownik Paypala w Polsce może wysłać trzy wnioski o zwrot kosztów wysyłki.
- Bardzo istotny jest fakt, że nasza usługa ma charakter transgraniczny - klient otrzyma zwrot pieniędzy także w przypadku, gdy dokona zakupu w dowolnym sklepie internetowym za granicą - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPala w Europie Środkowo-Wschodniej. - Nowa usługa usuwa jedną z istotnych barier stojących na drodze konsumentów do pełnego korzystania z możliwości, jakie daje e-commerce - dodaje.
Dołącz do dyskusji: PayPal testuje w Polsce bezpłatny zwrot e-zakupów