Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestiwal
Marka Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM, tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF.
SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. Jego 8. edycja odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na przestronnym, zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko.
Marka Pepsi, jako partner wydarzenia, będzie mieć strefę oferującą uczestnikom wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki. Poza tym na fanów dobrej muzyki czekać będzie scena Pepsi, na której w ramach występów specjalnych pojawią się ambasadorzy czyli DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK.
- SBM FFestival to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń hip-hopowych w Polsce, dlatego cieszymy się z partnerstwa przy jego kolejnej edycji. Ideą naszej współpracy jest bycie blisko naszych fanów, którzy uwielbiają dobrą zabawę i muzykę. Ważne jest dla nas, aby móc dostarczyć im pozytywne oraz niezapomniane emocje. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej radości. Właśnie dlatego stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, tym razem na SBM FFestival. Pod hasłem „Thirsty for more” przygotowaliśmy szereg aktywności, które pozwolą uczestnikom jeszcze lepiej poczuć klimat wydarzenia – mówi Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska
Kolejna współpraca
Pepsi aktywnie angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.
Nowa era Pepsi
Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczają radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek.
Dołącz do dyskusji: Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestiwal