SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości

W swojej najnowszej akcji promocyjnej Pepsi ogłasza bunt przeciwkocodziennej rzeczywistości, wykorzystując do tego światmultimedialny.

"Pokonaj przyziemność, kontruj codzienność" - głosi ostatniemotto promocyjne napoju Pepsi Max. Autorzy akcji przekonują, że zkażdej, nawet najbardziej rutynowej sytuacji można przy odrobiniepomysłowości czerpać wiele przyjemności. "Znajdź patent nacodzienne sytuacje, skoro i tak nie możesz ich uniknąć" - sugerują,namawiając do - jak to określają - "tuningowania swojego życia".Zachęcają więc do niekonwencjonalnych zachowań mających urozmaicićszarą codzienność i zmienić codzienne, rutynowe czynności w fajnązabawę.

pepsi

"Max Kontra nie jest kampanią reklamową i nie będzie z niązwiązana żadna kampania telewizyjna, outdoorowa lub radiowa" -przekonuje Izabela Paprocka, account executive z agencji Partner ofPromotion. - "Max Kontra to trend, styl życia, który już zaistniałw USA i krajach zachodniej Europy i który chcemy teraz wprowadzić wpolską rzeczywistość".

Pepsi wspiera ją przez uruchomienie specjalnego serwisuinternetowego maxkontra.pl, na którym każdy, komu udało się nagraćwłasne niekonwencjonalne zachowanie - czyli Max Kontrę, możezaprezentować z nim filmik, komentować nagrania innych, a takżeumieszczać pomysły na MAX Kontry w formie krótkich scenariuszy.Internauci co tydzień zdecydują, który z nich jest najciekawszy,najbardziej spektakularny i godny realizacji. Zwycięskie pomysłyzostaną zrealizowane przy pomocy profesjonalnej ekipy filmowej zudziałem jej pomysłodawców.

Pomysłodawcą, autorem koncepcji i realizatorem akcji jest agencjaBrainshop U-boot.

Dołącz do dyskusji: Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl