Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis
Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła Perła - Browary Lubelskie.
Sigma Bis rozpoczęła współpracę z Perła - Browary Lubelskie w zakresie obsługi mediowej.
Agencja zaplanowała i realizuje kompleksowe działania w digitalu dla marek piw produkowanych przez spółkę Perła - Browary Lubelskie: wiodącej marki Perła w ramach zainicjowanej w ubiegłym roku platformy komunikacyjnej „Perła. Niesie do przyjaciół” oraz kampanii launchującej nowość – piwo Perłał - pod hasłem „Piwo takie, że ŁAŁ”.
Piwo Perłał to nowość w ofercie lubelskiego browaru. Ma orzeźwiający, lekki choć wyrazisty smak i aromat. Jest to piwo w stylu lager nie będące klasycznym lagerem/ To kompozycja chmieli amerykańskich: Cascade, Chinook i Perle.
Czytaj też: Browary tną wydatki na reklamę
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis