SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową spółek PGE i PGE Obrót. Umowa z wybraną agencją będzie zawarta na dwa lata.

Wybrany w przetargu trwającym do 4 listopada br. dom mediowy zajmie się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 0,5 mln zł wadium.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PGE zajmuje się dom mediowy Zenith.

Firma prowadzi też przetarg na obsługę w zakresie działań public relations - wybrana w nim agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od podpisania umowy.

Od kilku miesięcy spółka ma nowego dyrektora marketingu - został nim Michał Witkowski, który zastąpił Dariusza Maciołka.

Dołącz do dyskusji: PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Obsługa medialna? A co z dziurą w Bogatyni - 1/3 osunięta i ciiiiiiiiiisza.
0 0
odpowiedź
User
Mięso
A społeczeństwo już wie, że to Zenith cały czas "obsługuje" PGE, PKN Orlen i Lotto bodajże... i skąd ma pieniądze na utrzymanie bodaj największej struktury wpływów rynkowych w Polsce ?

A czy Michał Witkowski zamierza osobiście podpisywać mediaplany,
w sensie marnować publiczne pieniądze ? Bo nie wiem jaki powód ma PGE to wydawania pieniędzy na marketing... lub na PR.
0 0
odpowiedź
User
Mięso
ojoj , widzę że się moje komentarze nie podobają komuś... dowiem się komu.
0 0
odpowiedź