Philips dzieli medialny budżet między Carat i MPG
Philips podzielił obowiązki w zakresie swojego globalnego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Carat (Aegis) i MPG (Havas).
MPG będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działu Consumer Lifestyle holenderskiego producenta w Ameryce Północnej i Południowej oraz Europie Południowej.
Tymczasem Carat, który do tej pory w całości odpowiadał za medialny budżet Philipsa, będzie nadal obsługiwał wspomniany dział firmy na innych rynkach. Agencja będzie także wciąż odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla pozostałych działów Philipsa - Lighting i Healthcare.
Obecnie prowadzony jest przetarg także na globalny budżet kreatywny holenderskiej firmy. W tym miesiącu mają się odbyć finałowe prezentacje uczestniczących w postępowaniu agencji Ogilvy & Mather, TBWA, Leo Burnett oraz DDB (ta ostatnia broni budżetu).
W skali globalnej Philips przeznacza na promocję w mediach około 500 milionów dolarów rocznie.
Dołącz do dyskusji: Philips dzieli medialny budżet między Carat i MPG