SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Philips promuje markę w internecie

W połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa marki Philips w internecie. Akcja połączona jest z konkursem dla internatów, którego zasadą jest "Wymyślenie produktu zgodnego z ideą Sense and Simplicity".

Celem kampanii jest przybliżenie przyrzeczenia marki Philips, zgodnego z hasłem "Sense and Simplicity", czyli urządzeń zaprojektowanych z myślą o użytkowniku oraz prostych w użyciu, mimo technologicznego zaawansowania.

Pomysły można zgłaszać w kategoriach "styl życia", "oświetlenie" i "ochrona zdrowia", odpowiadających sektorom działalności firmy. Nagrodami dla autorów najlepszych pomysłów są m.in. telewizory Philips Aurea, golarki arcitec, zestawy kuchenne Alu oraz lampy Living Colors.

Konkurs jest promowany kampanią reklamową w serwisach Onet.pl, Wirtualnej Polski, Gazeta.pl i sieci Ad.Net. Kreację kampanii przygotowała należąca do Grupy Eskadra, agencja interaktywna Opcom. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Philips promuje markę w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl