SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pierogalia. Liczy się wnętrze'

W październiku rusza nowa kampania reklamowa nowej linii produktów Aviko - Pierogalii, przygotowana przez GPD Advertising. Kampania pod hasłem: "Pierogalia. Liczy się wnętrze" będzie obecna w październiku na outdoorze oraz w prasie.

W ramach akcji, w największych miastach Polski pojawią się citylighty i niestandardowe billboardy. Kampania prasowa obejmie najbardziej poczytne czasopisma takie jak Gala, Claudia, Świat Kobiety, Oliwia, a także: Polityka, Tele Tydzień, Focus i Newsweek. Akcję uzupełnią banery na Onecie i Interii oraz materiały promocyjne w sklepach.

Kampania, która potrwa do końca listopada, ma na celu wspieranie nowych produktów w portfolio Aviko - pierogów.

Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, a ze strony Aviko realizację kampanii nadzorował Tomasz Benkowski - Brand Manager CEE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: 'Pierogalia. Liczy się wnętrze'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl