'Pierogalia. Liczy się wnętrze'
W październiku rusza nowa kampania reklamowa nowej linii produktów Aviko - Pierogalii, przygotowana przez GPD Advertising. Kampania pod hasłem: "Pierogalia. Liczy się wnętrze" będzie obecna w październiku na outdoorze oraz w prasie.
W ramach akcji, w największych miastach Polski pojawią się citylighty i niestandardowe billboardy. Kampania prasowa obejmie najbardziej poczytne czasopisma takie jak Gala, Claudia, Świat Kobiety, Oliwia, a także: Polityka, Tele Tydzień, Focus i Newsweek. Akcję uzupełnią banery na Onecie i Interii oraz materiały promocyjne w sklepach.
Kampania, która potrwa do końca listopada, ma na celu wspieranie
nowych produktów w portfolio Aviko - pierogów.
Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, a ze strony Aviko
realizację kampanii nadzorował Tomasz Benkowski - Brand Manager
CEE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Pierogalia. Liczy się wnętrze'