Pierwsza kampania telewizyjna marki Piast
Z pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy na ekranach TV.
Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska. Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóch wcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samym tytule.
To kolejna już kampania, którą tworzyliśmy przy udziale mieszkańców Wrocławia. Bohaterowie naszego spotu wyłonieni zostali podczas castingu przeprowadzonego wśród Wrocławian, ludzi, którzy kochają to miasto i są częścią jego kolorytu, podobnie jak Piast, marka o silnych, wrocławskich korzeniach. Dzięki udziałowi Wrocławian ujęcia filmowe nabrały swoistej autentyczności, niosąc równocześnie jasny przekaz, że Piast, to po prostu ich piwo, piwo Wrocławian. - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast z Carlsberg Polska.
Spot o długości 30' emitowany jest w TVP3 od 1 lipca do końca sierpnia.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza kampania telewizyjna marki Piast