SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsze kampanie reklamowe w toaletach w Polsce

W czerwcu ruszają pierwsze kampanie wykorzystujące siec nośników W4OCZY

W czerwcu ruszają pierwsze kampanie wykorzystujące siec nośników W4OCZY. Kampanie realizowane są przez międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia. Od początku czerwca na nośnikach W4OCZY promowany będzie węgiel leczniczy Carbo Medicinalis dla ICN Polfa Rzeszów oraz nowy aparat cyfrowy Dilmage Xt dla Minolta Polska. Kilkutygodniowe kampanie przeprowadzone zostaną w najpopularniejszych klubach i pubach w 8 największych miastach Polski.

W4OCZY to nowa forma reklamy tworząca sieć blisko 2000 nośników zlokalizowanych w modnych miejscach publicznych. Dzięki wykorzystaniu pustych powierzchni ścian damskich i męskich toalet popularnych klubów, restauracji, kin czy centrów sportowych W4OCZY dociera do aktywnej populacji w wieku 18-39 lat pracującej lub studiującej w 8 największych miastach Polski.

Idea tej formy prezentacji narodziła się w Stanach Zjednoczonych w połowie lat 80-tych i dotarła do Europy na początku lat 90-tych. Reklama łazienkowa jest aktualnie najpopularniejszym nowym medium funkcjonującym we większości krajów europejskich. Od lutego 2003 dzięki ARBOmedia Polska, która podpisała umowę na wyłączną sprzedaż nośników W4OCZY reklama łazienkowa funkcjonuje także w Polsce.

"Rozwój nowych mediów w Polsce jest nieunikniony. Reklama w toaletach dzięki niekonwencjonalnemu charakterowi i formie oddziaływania wizualnego oferuje możliwość kreatywnego, czasem wręcz awangardowego sposobu projektowania komunikacji marketingowej. Potencjalni reklamo-dawcy mają rzadką okazję do zaskoczenia i zainteresowania potencjalnego klienta w nieoczekiwanym dla niego momencie" twierdzi Marcin Woźniak Managing Director ARBOmedia Polska. ARBOmedia Polska.

Dołącz do dyskusji: Pierwsze kampanie reklamowe w toaletach w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl