SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy system dla mediów

CRM4Media to pierwszy pakiet do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw

Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób przygotować syntetyczną historię kontaktu oraz analizować efekty poszczególnych kampanii. Pakiet zaprojektowała firma konsultingowa Process4E.

CRM4Media przeznaczony jest dla małych i średnich firm (5-99 użytkowników) z sektora mediowego, działających na zasadzie B2B. Umożliwia gromadzenie dowolnej ilości danych, w postaci informacji i artykułów prasowych, ofert, historii kontraktów czy zdjęć. Jednocześnie w prosty i szybki sposób pozwala wyszukiwać i przeglądać zgromadzoną dokumentację. Dzięki funkcji raportowania CRM4Media pozwala porównywać efekty poszczególnych kampanii marketingowych oraz oceniać wydajność. CRM4Media pozwala też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów

"Za pomocą CRM4Media można z łatwością zarządzać relacjami z tysiącami klientów, partnerów oraz kontaktami z mediami. System powstał na bazie naszych doświadczeń. Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami, z drugiej zaś usprawniać codzienną pracę firmy, dając możliwość zautomatyzowania czasochłonnych i uciążliwych czynności." - powiedział Maciej Stanusch, CRM Practice Manager Process4E.

CRM4Media może również pełnić funkcję narzędzia wspomagającego organizację różnego rodzaju imprez i wydarzeń. Ułatwia przygotowanie listy gości oraz wysłanie spersonalizowanych zaproszeń. Pakiet wyposażono też w funkcję wysyłania zindywidualizowanych e-mailingów. Pozwala to na znaczną redukcję czasu przeznaczonego na dystrybucję notatek prasowych do dziennikarzy oraz firm.

CRM4Media jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Można go także zintegrować z innymi systemami, np. finansowo- księgowymi oraz z MS Office.

Dołącz do dyskusji: Pierwszy system dla mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl