Piłkarskie opakowania piwa Piast dla kibiców WKS Śląsk Wrocław
Marka Piast przygotowała dla fanów i kibiców klubu WKS Śląsk Wrocław, limitowane, piłkarskie opakowania piwa Piast Wrocławski, przypominające o zdobyciu Pucharu Ekstraklasy 2008/2009. Jednocześnie pod hasłem "Moje miasto. Mój klub. Mój Piast" rusza akcja promocyjna Piasta.
Na limitowanych, promocyjnych opakowaniach Piasta - butelkach i puszkach 0,5l - obok klubowego logo widniejącego na etykiecie i wizerunku Pucharu Ekstraklasy na kontretykiecie - znajduje się znane kibicom WKS Śląsk Wrocław hasło "Moje miasto. Mój klub. Mój Piast".
W ramach akcji promocyjnej kibice WKS Śląsk Wrocław mogą otrzymać limitowane podkładki pod piwo. Na podkładkach znajdują się zdjęcia zawodników drużyny, wybranych przez WKS Śląsk Wrocław i podkładka ze zdjęciem trenera, wraz z ich podpisami. Dodatkowo znajduje się informacja o ich numerach koszulek i pozycjach, na których grają.
Akcja "Moje miasto. Mój klub. Mój Piast" prowadzona będzie na terenie Wrocławia i okolic. Promocja komunikowana będzie za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego Piasta Wrocławskiego z pucharem ekstraklasy i logo WKS Śląsk Wrocław jest agencja Red 8 Communications Group.
Dołącz do dyskusji: Piłkarskie opakowania piwa Piast dla kibiców WKS Śląsk Wrocław